Stížnost na školu nebo školské zařízení
3. Pojmenování (název) životní situace
Stížnost na školu nebo školské zařízení
4. Základní informace k životní situaci
Česká školní inspekce v oblasti své působnosti prošetřuje stížnosti na školy nebo školská zařízení a výsledek šetření předává zřizovateli školy k dalšímu řízení.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Postupujte dle popisu v bodech 07 až 12.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Stížnost zašlete poštou, technickými prostředky sloužícími k přenosu dat nebo ji podejte osobně.
O ústní stížnosti sepíše příjemce zápis a předloží jej stěžovateli k podpisu.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Obraťte se na inspektorát České školní inspekce příslušný dle místa školy nebo na ústředí České školní inspekce.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Žádné dokumenty nejsou stanoveny.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Zřizovatel školy nebo školského zařízení stížnost vyřídí a přijme případná opatření k nápravě.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: posta@csicr.cz.
28. Popis byl naposledy aktualizován
03.10.2017
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.